fredag 7 juni 2013

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

Studenten är över och jag måste bara tacka alla som gjorden den så perfekt! Jag hade så otroligt roligt hela dagen och det kommer va något jag aldrig glömmer! Tusen tack alla gäster som kom och gratulerade mig och för alla fina presenter och tack alla vänner som firade med mig. Nu är guld värda!
 




Dagen började med studentdimission på Baltichallen. Möss- och betygsutdelning samt tal, sång och musikframträdanden. Toppenbetyg och ett stipendium lyckades jag skrapa åt mig så jag är nöjd.

Efter det var det tåg några varv på stan och sjunga och vinka innan utsparken från Lusse där man möttes av ett hav av rosor och plakat. Följt av kalas hemma med släkt och vänner innan vi hade studentmiddag och fest natten lång som avslut på gymnasietiden.

Tack för de här 3 åren! Ni har alla varit, och är grymma!

Puss, kram och grattis på er alla!
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!! 


1 kommentar: