torsdag 19 juni 2014

SOS Animals Spanien

Hej, hej igen. Det var länge sen men tiden går fort när man har roligt. Senaste uppdateringen var jag ju i Spanien där jag volontärarbetade på SOS Animals. Där var jag och jobbade och njöt av livet i 3 veckor. Det var en helt fantastisk upplevelse!

Vi jobbade 7 dagar i veckan men det var inget betungande utan det var bara roligt. Trotts att det var mycket jobb så var vi ju ändå där frivilligt. Vi jobbade med en sak vi alla brann för. Och det var ett bra ställe.

Precis som min resa till Venezuela kände jag ingen av de andra volontärerna från tidigare men det var en grupp härliga svenska tjejer och vi blev snabbt riktigt bra vänner.

Efter 3 veckor i värmen var det tyvärr dags att säga hejdå till Spanien, alla underbara hundar och mina nyfunna vänner för att återvända hemåt. Det är alltid lika jobbigt att lämna vänner från andra delar av världen. Dessutom har jag blivit lite kär i en hel drös av hundarna och vill bara adoptera dem alla. Crazy dog lady... Att jag älskar Spanien är heller ingen hemlighet då detta var femte gången jag var till solens land.

Som tur var hade jag mer roligheter att se fram emot då jag inte åkte raka vägen hem utan for en sväng via Danmark för att träffa mina danska vänner från Venezuelaresan.
Efter en lång resa med flyg, en natt på Arlanda, buss och tåg var jag äntligen framme och möttes upp av ett glatt gäng danskar och reunionfest hos Maria.

Jag spenderade sedan 3 dagar i Danmark med fredagsöl, bio, shopping och mycket skratt innan jag återvände hem.

Slänger in några bilder från min tid i Spanien.
Underbara Pirre som tyvärr fick epilepsi och fick somna in tyckte att min, Helenas och Rebeccas dusch var en bra plats att sova på.
Lilla busfröet Rosa som kom till gården samma dag som jag for hem.
Lilla Leia just hemkommen från veterinären.
Min favorit tjej, Sasha!
Chelsea
Boomer som fått ett hem i Sverige nu! Underbart!
Luna och Oscar busar. Luna fick ett hem i England just efter att jag kom hem. 
Gammelmannen Hardy!
Min fina Tom!
Bus Bermie fick även hon ett hem i England!
Härliga Nikita!
Min prins har intagit sängläge tvärs över min kudde.
Tapas personal med sina favoritstammisar - SOS Volontärerna!
Hur många tjejer behövs det för att byta ett däck?
Mer biltrubbel... Helena leker bilmekaniker.
Härligt att jobba utomhus! - Pepparkaka 
Födelsedagsfirande x2
Sasha!
Min älsklingstant Hooboo. en väldigt gammal och väldigt raggig men supercharmig vovve som jag ville adoptera men som fick ett hem i Spanien. Så skönt att veta att hon får bo i en kärleksfull familj sina sista år i livet.


Live, Laugh, Love

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år, gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte om att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Kärleksbesvärjelser
    2) lösning och bot mot all sjukdom
    3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
    4) Äktenskapsbesvärjelser
    5) Graviditetsbesvärjelse
    6) Uppbrottstrollformler
    7) Dödsbesvärjelse
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera