måndag 17 augusti 2015

Från lantlolla till stadsdiva

Jahapp gott folk. Hej igen! För er som inte viste det redan så har jag flyttat.
Jag kom nämligen in på min drömutbildning och har därför lämnat min lilla paradisö ett litet tag för att bo och studera i Norrköping, Sverige.

Jag har inte hunnit vara här länge men jag älskar redan stan! Den är precis lagom stor, väldigt mysig och strömmen som går genom hela stan gör att jag inte saknar Åland allt för mycket. Heja vatten!

Studentlivet är på topp också. Jag har redan hittat mig ett fint gäng och det händer saker hela tiden så jag får nog göra alla där hemma lite besvikna och meddela att jag inte kommer orka och ha tid att blogga utan de får följa med allt som händer via instagram istället.

Så jag får väl tacka för mig så länge så ser vi när vi ses här igen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar